21 Dec 2012

Mommy's fur coat

Pre neki mi je bila drugarica s kojom sarađujem u vezi Amo Lusso asesoara, i ona mi je predložila da me našminka pre večere sa dragim :)
Ukrala sam maminu bundicu i obukla nove pantalone sa printom krzna :) Inače totalno sam opsednuta krznom ove sezone! Oko punđice sam vezala ogrlicu kao ukrasni detalj.
***
For a lovely dinner with my dear I grabbed mommy's fur coat, put on my new jeans with fur print and a neklace for the hair... Someone would say too much fur! I say: I LOVE FUR! :)








I was wearing:
Marc Cain pants,
Michael Cors bag,
Vintage fur coat,
Thomas Sabo bracelet,
Mango shirt,
Una Makeup,

5 comments:

Anonymous said...

Uh, ooodlicna je bundica! A pantlone su bas zanimljive! Da ne pricam o cipelama i torbi, a i ti si bas lepa!... ;-)

peculiarchick.blogspot.com

Tatjana Jovanović said...

Torba i cizmice su preeedobri!

Anonymous said...

wooooow, ovaj post me je odusevio! prelepo izgledas, a kombinacija je bas poput tebe divna i luksuzna!

Lili Mitrovic said...

Hvala!

Unknown said...

volim pravu a diskretnu sminku. big like!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...